Alla inlägg under november 2007

Av Saannis - 29 november 2007 17:25

Tänd mina stjärnor
för älskling jag är lite mörkrädd
men lika rädd för ljuset
Och jag är hon som aldrig säger något
enligt dem som inte läser blickar


Men jag vet att du hör mig
och du måste tro mig

Men tro inte på träden
för deras kronor viskar lögner
och stenar säger ingenting
Men jag vill säga dig


att älskling du är allt
Av Saannis - 28 november 2007 23:41

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade sent kände mig så trött ikroppen att jag inte orkade stiga upp. Jag började tvätta lite vid middagstiden och sen sorterade jag dem. Körde ytterligare en tvätt till efteråt och sedan satte jag igång med att laga mat. Därefter började jag att vika flyttkartongen (som inte gick som det ville i början, och bildvisningen var värdelös) och började packa ner mina saker.


Därefter var det dags att hänga upp tvätten. Sedan satte jag mig vid datorn och skrev klar min reflektion över mitt företag. Vid fem tiden kom älskling och vi hade det underbart ihop tills klockan blev så mycket att det var dags att tränar yoga.


Det var ett jobbigt och plågsamt pass för det kändes som jag fortfarande var trött i kroppen. Jag orkade inte med någonting och värre blev det på volleybollen. Kände mig helt bortkopplad och noll koordinations system.


Vad har hänt med mig?


Av Saannis - 27 november 2007 22:53

Idag har jag varit nere på Klipp och Klös och fått mitt hår klippt och permanentat. Jag är så dösnygg! Tycks?

Blev klar klockan 2 och då tog jag och terese en fika på böckmans sen körde vi hem.


Jag träffade johan vid 4 tiden, kvart över fem körde vi till Markislagret och köpte flyttkartonger till mig. Därefter hem till han och umgås lite innan jag var tvungen att köra till utbildningen.


Utbildningen började 18.30 och höll på till 22.00 Vi snackade idag om ledarskap och fick massa teoretisk lärande. Väldigt nyttigt och kunnande och jag är glad att jag går utbildningen. Dels för att utveckla mig själv som tränare och dels för att jag brinner för fotbollen.

Av Saannis - 26 november 2007 12:45

Why did

you have

to break

my heart?


Give it back,

like i gave

it to you!

Av Saannis - 26 november 2007 12:26

Somehow i know i will find a way to a brighter day in the sun
somewhere i know that he waits for me
someday soon he'll see I'm the one



I wont give up on this feeling
and nothing could keep me away



Cause i still believe in Destiny
That you and I were meant to be.
I still wish on the stars as they fall from above
Cause i still believe, believe in love


I know whats real can not be denied
All though it may hide for a awhile..
With just one touch love can calm your fears
Turning all your tears into smiles


It's such a wondrous feeling
I know that my heart can't be wrong


Cause i still believe in destiny
That you and I were meant to be
I still wish on the stars as they fall from above..
Cause i still believe.. believe in love


Love can make miracles change everything
lift you from the darkness and make your heart sing
Love is a river when you fall it's the greatest power of all


Oh, i still believe in destiny
That you and i were meant to be
I still wish on the stars as they fall from above...
Cause i still believe.. believe in love
Yes i still believe.. Believe in love
I still believe in love
I still believe...believe in love
I still believe...believe in love

Av Saannis - 26 november 2007 11:55

Av alla världar jag sett är denna både vackrast, fulast, hemskast och vänligast.Av de dimensioner jag sett är den tredje, den som ni kallar verkligheten, den mest surrealistiska. Trots att den är den dimension som ni så gärna vill kalla den enda, den rätta, den sanna och den mest logiskt sammanhängande.


Av alla händelser i hela vårt förflutna är nuet det mest luddiga, det som är svårast att förstå sig på. Fast att vi lever mitt i det.Av alla människor mött, från så långt förflutet jag kan minnas är du den som tilltalar mig mest.


Du är kanske inte den mest attraktiva, kanske inte den intellektuellt begåvade. Men du är utan tvekan den snällaste.Du finns, du lever. Du tycker om mig som person, men du älskar mig inte.DU ÄR ÄRLIG, att något så brutalt kan vara så vackert.


Cynismens epicentrum, du och jag.
Jag älskar inte dig, men jag tycker om dig som person.
Den sortens kärlek finns inte, vi vet det och försöker inte hyckla med det och ljuga ihop en kärlekshistoria. Vi älskar inte varandra, men vi gillar varandras personligheter.

Av Saannis - 25 november 2007 19:40

Idag blev jag väckt av min lilla älskling :D så underbart att vakna upp brevid dig, sötnos. Men tiden gick fort och helt plötsligt var du tvungen att köra hem och vi äta för att sedan köra iväg.


Vi åkte ner till Simrishamn för att kolla på brossan när han spelade handboll. Åååh jag blev så förbannad. Motståndarna fick domaren på sin sida och det blev utvisningar till Bromölla hela tiden, straffar och allt. Medan Bromölla killarna fick inget. Och motståndarna var oschyssta, slog en kille mellan benen, filmade, påstod att de hade blivit slagna. Kort sagt körde de med fula knep för att försöka vinna över Bromölla. Dock blev de sista minutrarna väldigt spända och matchen slutade med 25-24 till Bromölla. Puh.


Jag fick övningsköra hem i mörker, blött vägunderlag och regn. Fy vad jobbigt det var och så men ändå bra träning. Vi åkte in till Kristianstad för att äta hamburgare och kolla på julskyltfönster. Därefter åkte vi hem och jag saknar älskling så.. Funderar på att sticka bortom till han. Det hade iaf varit värt det. Älskar han så....

Av Saannis - 24 november 2007 12:19

Idag har jag tränat flickor 00/01 och det var jätte skoj. De är så underbara och väldigt duktiga.


Sen har jag lämnat Louise på kalas och hon var väldigt glad.

Därefter körde jag hem till johan och hjälpte han med att hålla sällskap undertiden han tvättade hans föräldras bil. Hans syster var jätte snäll mot mig och sa att jag inte fick passa deras katt utan jag skulle hänga med till Thailand minst 60ggr ihop med henne :P Och johan bara undrade vad han skulle göra utan mig ;) 


Vi körde sen till Ica Kvantum för att handla lite gott till oss på kvällen, vi stötte på min bror vid tågstationen. Väl hemma åt vi kvällsmat och sen gick vi för att kolla på Black Christmas.  Vilken äcklig skräckfilm. Ryckte till flera gånger :P Sen kollade vi på The Invinsible och den var hyfsat bra faktiskt. Lite otäck.


Nu är det dags för oss att sova lite. Är jätte trött. Imon ska jag till Simrishamn med familjen och övningsköra. Brossan ska spela handbollsmatch. See ya! Kyssar

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om layouten?
 Snygg
 Fräsch
 Häftig
 Sådär
 Ful

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards