Alla inlägg under mars 2008

Av Saannis - 28 mars 2008 13:00

Ibland känns det som man har för mycket att göra, och denna veckan har inte varit ett undantag. Allt från hushåll, till att passa katten till att göra skolarbete.


Och skolarbetet är nog värst. Sitter på svenskan med ett författarportätt som är sjukt jobbigt att komma på vad man ska skriva om.


Men inget slår programmeringen. Kan inte ett skit om databaser och jag måste få den att fungera för att kunna programmera. Jag kan inget om sådant här och vill gärna lära mig men inte så lätt när man aldrig kan få hjälp.


Alla tror verkligen att man kan saker och ting när man i själva verket är en amatör. Du som kan något om programmering och databaser är mer än gärna välkommen att hjälpa mig. Och kan du göra en blogg är det plus från min sida :)

Av Saannis - 26 mars 2008 13:27

Kliv in på egen risk!

Jag kommer att charma dig på 2 sekunder!


Igår fick jag min lilla sötnos. Ååh han är så fruktansvärt söt och just nu ligger han och sover brevid mig. Svårt att slita blickarna från han.


Vi var iväg igår för att köpa kattlåda, kattsand, kattleksaker, matskålar, och ett ställe att ligga på samt mat. Det lilla livet var så vettskrämd igår när han kom hem till oss. Men det är väl som folk säger, det tar tid innan de vänjer sig. Men huvudsaken är att han trivs i mitt och Johans sällskap.


Busen - Du ska veta att vi älskar dig enormt mycket. Och du har verkligen charmat oss din lille prins.

 

Kramar

Saannis 

Av Saannis - 21 mars 2008 16:16

Idag ska jag och Johan hem till mamma och pappa för att fira påsk. Ska bli trevligt. Dock är det synd att vädret inte är det bästa just nu. Snöblask ihop med spöregn =( Nästa vecka har både jag och min sambo påsklov, vi ska då försöka att måla om badrummet och även sitta med programmering och författarporträtt. 


Programmeringen går skit och jag vet inte vad jag ska göra för att komma igång med det. Försöker hela tiden, men förstår inget. Och jag antar att felet ligger i att jag inte kan göra databaser och får det rätt. Någon som vill hjälpa mig? Har ett projektarbete, som går ut på att göra en blogg till min fasters företag. All råd och hjälp tas mer än gärna emot antingen här eller via min mejl: sanna_carlos@hotmail.com


Nu får ni ha en TREVLIG Påskhelg trots det dåliga vädret!

Glad påsk till er alla!!!!

Kraaam

Saannis

Av Saannis - 19 mars 2008 15:33

Om jag försvinner...
Lovar du att leta efter mig?
Om jag gråter och är sårad.
Lovar du att älska mig då?
Om jag förlorar mig i mörkret..
Lovar du att vara mitt ljus?
Om jag sårar dig..
Lovar du att förlåta mig?


Om jag tittar upp mot himlen en natt..
Lovar du att vara min stjärna då?
Om allt känns svårt.
Lovar du att ändå få mig att le?
Om jag ger dig ett minne..
Lovar du att aldrig glömma mig?
om jag dör..
Lovar du att inte gråta då

Av Saannis - 9 mars 2008 23:20

I hurt myself today
to see if i still feel.
I focus on the pain,
the only thing thats real.

The needle tears a hole;
the old familiar sting,
try to kill it all away,
but I remember everything.

(Chorus)
what have I become,
my sweetest friend?
Everyone i know,
goes away in the end,

and you could have it all:
my empire of dirt,
I will let you down,
I will make you hurt.

I wear this crown of thorns
upon my liars chair:
full of broken thoughts,
I cannot repair.

Beneath the stains of time,
the feelings dissapear.
You are someone else,
I am still right here.

What have I become,
my sweetest friend?
Everyone I know,
goes away in the end,

and you could have it all:
my empire of dirt.
I will let you down,
I will make you hurt.

If I could start again,
a million miles away,
I will keep myself,
I would find a way

Av Saannis - 9 mars 2008 22:25

Satt idag och pillade på en ny design till min portfolio. Har äntligen fixat domänadress och webbhotell och vill gärna få upp min portfolio rätt omgående. Men fortfarande mycket kvar att göra. Målet är att bli klar innan jag åker till England - Manchester (22april). Någon som har en bra ide på upplägg av arbeten i portfolion? Alltså hur kan det se ut? All förslag godtas!


Nej nu ska jag ta och lägga mig, skola imon. Ha det bra allihopa!
/Sanna

Av Saannis - 1 mars 2008 23:09

Sometimes I feel like everybody's got a problem
Sometimes I feel like nobody wants to solve them
I know that people say we're never gonna make it
But I know we're gonna get through this

(Close your eyes and please don't let me go)
Don't, don't, don't, don't let me go now
(Close your eyes, don't let me let you go)
Don't, don't, don't...


Take my hand tonight
Let's not think about tomorrow
Take my hand tonight
We could find some place to go
Cause our hearts are locked forever
And our love will never die
Take me hand tonight
One last time

Hey, hey!
Hey, hey!

The city sleeps and we're lost in the moment
Another kiss says we're lying on the pavement
If they could see us they would tell us that we're crazy
But I know they just don't understand

(Close your eyes and please don't let me go)
Don't, don't, don't, don't let me go now
(Close your eyes, don't let me let you go)
Don't, don't, don't...

Take my hand tonight
Let's not think about tomorrow
Take my hand tonight
We could find some place to go
Cause our hearts are locked forever
And our love will never die
Take me hand tonight
One last time

Hey, hey!
Hey, hey!
Hey, hey!

The raindrops, the tears keep falling
I see your face and it keeps me going
If I get lost your light's gonna guide me
And I know that you can take me home
You can take me home

Take my hand tonight
Let's not think about tomorrow
Take my hand tonight
We could find some place to go
Cause our hearts are locked forever
And our love will never die
Take me hand tonight
One last time

Take my hand tonight
Let's not think about tomorrow
Take my hand tonight
We could find some place to go
Cause our hearts are locked forever
And our love will never die
(love will never die)
Take my hand tonight
One last time

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om layouten?
 Snygg
 Fräsch
 Häftig
 Sådär
 Ful

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards